tisdag 18 september 2012

Höstlängtan

Nu har jag varit på resande fot i stort sett sedan i mars. Spanien, Grekland, Kroatien och Portugal har jag besökt sedan dess. Jag har gjort yoga, undervisat om hormoner och jobbat med härliga människor på underbara platser. Solen och D-vitaminet har fyllt min kropp och mitt sinne, men nu längtar jag faktiskt efter lite höst. Att få sitta och mysa framför en brasa. Äta en värmande gryta och värma händerna på en kopp gott te. Umgås med nära och kära. Hänga på fik och lunchställen med vänner man inte hunnit med under den här tiden.
Min nya bok Harmoniska Hormoner är på väg ut i handeln och det är mycket spännande! Kanske hinner vi alla kvinnor 40+ som den är skriven för lugna oss en stund och läsa in oss på hur vi ska ta hand om oss för att våra hormoner ska må som bäst.
På bilden ser du två kvinnor jag gärna spenderar mycket tid med. Min dotter Pim Cayenne och min kära  norska väninna som just fyllt 60 snygga år, Reidun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar