fredag 28 september 2012

Harmoniska Hormoner är äntligen i butik!

Enligt hörsägen är man inte någon riktig författare förrän man gett ut minst två böcker. Nu är jag en riktig författare sedan en dryg vecka!!! Min andra bok finns i handeln. Det blev 15 år mellan de två böckerna, det kommer inte ske igen. Lovar! Nästa bok en roman kommer snart.

Nu har jag packast upp mina böcker "Harmoniska Hormoner" från lådor i några dagar och blivit intervjuad av journalist. Flera bokade föredrag blev också resultatet efter att boken landat i bokhandeln! Superkul! och jag ser fram emot en höst i Harmoniska Hormoners tecken. Själv har jag nu snart provat Wielys protocoll i snart ett år och mår som en prinsessa. Funderar just nu på om jag ska åka över till USA och köpa ett nytt år med dessa bioidentiska krämhormoner? Tänker ett tag till och ser om jag väljer en enklare lösning med de möjligheter som finns här i Sverige.
Boken finns att köpa billigt på adlibris.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar