tisdag 26 juni 2012

Svårt att hålla humöret i regnet?

Visst är det lätt att förlora humöret i regnet? Men tänk vad härligt det är att inte behöva rusa till stranden. Man kan sitta hemma och fundera och pyssla med en god kopp värmande te i handen. Eller varför inte ta en promenad i regnet. Mitt favoritväder när jag ska springa/jogga är lätt duggregn.
Det är härligt att känna det lätta regent mot mitt ansikte också håller man sig sval.
Vackra vatten vare sig de kommer från himlen eller havet kan man säga är en av mina passioner.
Mina hormoner blir i harmoni av vatten, men nu är det ju också mina Wileys protocoll som gör att harmonin är bra. Jag känner mig som om jag vore i 35- årsåldern med mina hormoner och inte i 55-årsåldern. Tänk vad lite östrogen-, progesteron- och testosteron-kräm i bioidentisk form kan göra! Synd att inte alla som vill kan få hjälp med detta inom den svenska sjukvården. Men det kommer nog snart tror jag. Vi är bara lite konservativa i Sverige och behöver ha lite tid på oss. När jag var i tonåren fick man vänta i flera år på att en ny film från USA kom upp på biograferna nu kommer de på nätet över hela jorden redan innan de kommit till biografen.... ha det mysigt i regnet och tänk hur grönt och fint det blir för växterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar