onsdag 14 mars 2012

Jag har ännu inte fått det sista provsvaret på hur det står till med progesteronnivån hos mig. Jag har dragit ner lite på testosteronet efterosm det låg lite högt. Inte för att det störde mig. Inga biverkningar om man inte räknar en mycket stor sexlust som en biverkning. Vet inte riktigt om jag vill bli av med den? Får diskutera detta med min läkare när jag har tid nästa gång. Efter tre månader på det tunga artelleriet av bioidentiska hormoner mår jag som en prinsessa i kroppen. Jag vill aldrig sluta!! Om det dessutom är så bra som senare studier visar så förstår jag inte varför inte alla kvinnor som vill ska kunna få bioidentiska hormoner så länge vi vill. Det sparar i så fall vårdpengar, då vi slippet ledvärk, utmattning, cancer och mycket annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar