fredag 30 mars 2012

Nu sitter hormonyogan

Telefonen måste kollas ibland tycker Beatrice och Susanne, två glada kvinnor i hormonyogagruppen.
Nu har vi bara ett pass kvar på vår hormonyoga i Spanien och nu sitter den! Två gånger om dagen har vi tränat hormonyoga i snart en vecka. Mina körtlar och äggstockar lyser. Igår kväll när jag skulle sova fick jag ojämn hjärtrym och tror att det kan bero på att jag tar ganska så höga doser av bioidentiska hormoner och att det därför kanske blivit lite för mycket hormonpåslag med all hormon yoga uppe på detta. Diskuterade det också med vår lärare Ellen Engvall som är barnmorska och hon trodde att det kunde bero på att jag låg högt på testosteronet sist jag kollade för en månad sedan så nu minskar jag testosterondosen till hälften från och med idag så får vi se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar